42 günlük bebeğim bugün hep memeydi. Abartmıyorum en geç bir saate bir emzirdim 12de bir buçuk saat uyudu sonra hiç uyumadı ve hep emmek istedi hala da aynı uyumuyor sürekli meme istiyor bırakınca ağlıyor goguslerimde artık süt kalmadj dolmasını beklemediği icin. Bir de ishal gibi günde 8-9 kere hem emmede kaka yapıyor çiş de yapıyor doymasa çiş yapar mıydı 🙁😖 süt mü az anlamadım çok yorgunum hiç uyumadım o yüzden sütüm da az geliyor sanırım başına gelen var mı böyle bir şey