Canım anneler iyi akşamlar. Sıçrama 3 e girdik bir de bugün aşı olduk. Kızım çok huzursuz sürekli memede kalmak istiyor ve indirince huysuzlanıyor. Sabahtan beri toplasanız 10 ar dakikadan 30 dakika anca uyumuştur. Bende biraz yoruldum. Desteklerinize ve önerilerinize ihtiyacım var şu garibe biraz moral birazda destek verirseniz sevinirim 😞