Efesemirsmom Zayiflamak istiyorum ya kizlar dogum yapali 1 ay oldu ve ben 3 kilo aldim bile :( emzirirken ici cekiliyor insanin yiyoruz ozellikle tatli krizleri yaşıyorum. Cikolata havuzunda yuzmek istiyorum 🥰🤦🏼♀️ Emzirirken nasil diyet yapabiliriz neler yapabiliriz deneyimlerinizi paylasir misiniz :)
Blknss12 Efesemirsmom ben denedim kuzum ama hastanelik oldum. Hafif şekerim yukselmisti emzirdigim için kan tahlilinde öyle çıktı diyet yaptım diyetisyene gidip ama acemiydi herhalde emziriyorum dememe rağmen yazdı bı diyet uyguladım akşamına kan şekerim düştu acillik oldum. Şimdi oğlum 15 aylık memeden kesince tekrar başka bir diyetisyene gideceğim
Alpingo Efesemirsmom ben bebeğim 8 aylıkken diyetisyene gittim çünkü hamilelikre 18 kilo alıştım doğumdan sonra 8 kilosu gitti tekrar 4 nü aldım oldum 74-75..biraz mat problemi gibi oldu😅nese,gittim ve 3 ayda 15 kilo verdim çok mutluyum ilk zamanlarındaysan cok takma çünkü gece kalkıp bi kase kuruyemiş yediğimi biliyorum:)
Azyef 4uncu aya gircem dogumdan sonra 5 kilo almıştım en son sonra bıraktım tartılmayı .başlarda çok midem kazınıyordu bı aydık gectı ekmek ve abırcubur kestım sımdılık yürüyüşte yapıyorum fark ettı gibi 6. Ayı beklıyorum detox vs icin
Efesemirsmom Azyef hareket de lazim kesinlikle. Ama geceler bu ara haram oldugu icin fırsat olsa da halim olmuyor ona 🙈
Efesemirsmom Blknss12 ben de boyle bi durumdan korkuyorum iste. Bi yandan da cok emiyor benden çektiği icin de yiyorum 😕 biraz daha büyüsün oyle bakiyim caresine artik 🤷🏼♀️
Alpingo Kuzucukumsu diyetisyen 6 öğün verdivalla karnım acıkmadan yaptım,yumurta,yulaf ağırlıklı beslendim sabah,öğlenleri tost bile yedim yani biraz bünyeden bünyeye emzirdiğin miktara göre yazıyor diyetisyende