Uygarella Merhaba arkadaşlar. Sezeryan ile doğum yapalı 44 gün oldu. Kanamam 1 hafta öncesine kadar sarıya dönüp kesilmişti. Bugün yine kahverengi tarzı lekelenmeler başladı. Bu nedir normal midir acaba?