Memuriyetden dolayı 6 ay yatılı eğitim almam gerekecek bu yüzden bebeğimi memeden ayırmak zorundayım. Oğlum şuan 11 aylık nasıl ayırmam gerekiyor bilmiyorum devam sütüyle devam etmeyi düşünüyorum… bu konularda tecrübeli anneler bana yardımcı olurmusunuz ?