Hasrt1 benmde oğlum tam 7 aylık.
sabahları yumurta sarısı ,lor ,hipp tahıl karısımından karıstırıyorm ve içine keçboynuzu özü koyuyorm. Bir öğünde ev yogurdu, eğer o gün cok emmediyse tarhana corbası ya da toz pırasalı kerevizli sebze corbası veriyorum. Corbayı hergün vermiyorm. Gün aşırı. Genelde emziriyorm. Meyve püreleri yada kayısı yada erik püresi veriyorm. Ama kabızlık sorunu bizde yaşıyorz doktor duphalac verdi cok vermek istemiyorm kayısı zeytinyağı falan veriyorm ama bugün ilaç verdim Ama hemen etki etmiyor zaten.
diş ağrılarımız bir haftadır arttı ama daha cıkmadı.doğdugundan beri gündüzleri cok kısa kısa uyuyor . Buara gecede sık uyanmaya başladı.