Hanımlar aşı olduk bugün geldiğimde bi huzursuzluk vardı ama şuan aglamaktan helak oldu calpol vermiştim 4 saat evvel suan fitil attım ateşimiz 37 bulmuyor ama kafası koltuk altı aşırı sıcak ve agrısı var sanırım bu yüzden fitil attım gözlerinden yaşlar iniyor yemekde yemedi hiç mamada içmedi sizlerin nasıl geçti 1 yaş aşısı ve sonrası ateş oldumu huzursuzluk