Kızlar artık çok yoruldum tüm günüm sallamakta geçiyor. Kendi kendine uyumasını istiyorum ama cesaret edemiyorum. Benim kız sallarken bile zor uyuyor kendi kendine nasıl uyur diyorum ama başlamak istiyorum bir yerden artık..
sol ayağım gücü bitti benim gibi cesaretli olamayan anneler hep birlikte başlayalım mı be dersiniz. Birbirimize örnek olalım. Istagramda görüyorum bırakan anneleri heves ediyorum ama yapamam gibi geliyor. Hadi anneler destek olma zamanı