Yudum Lulemom kullanma kılavuzunda süte geçer yazıyordu. Kadın Doğum yazdı da çocuk doktoruna soramadık
Lulemom Yudum bende mastit oldum. Doğum doktoruma fikir amaçlı yazmıştım. Oda acilden yazdır sorun olmaz dedi. Acildeki doktora da sordum sorun olmaz dedi. Alırken eczacıya da sordum oda bişi olmaz dedi 😄 olmaz diyolarsa olmazdır yapcak bişi yok 😄