cansuakyz Kızlar bu aralar aşırı tatlı isteğim var sürekli emzirdiğim içim kan şekerim düşüyor sanırım. Epey bi vakit waffle yemedim 1 sene olmuştur. Yesem gaz yapar mı acaba çok çekiniyorum?
Deletedmom27337 cansuakyz waffle bildiğin hamur ve meyve neden gaz yapsın ki.. gaz yapıcak şeyler tüketiceğinde de kimyon çayı iç yeter
1prens1prensesannesii cansuakyz 15 gün oldu doğum yapalı. baharatlı şeyler sadece az yiyorum. Geri kalan herşeyi yiyorum..
cansuakyz Deletedmom27337 çikolata olduğu için gaz yapar ye düşündüm. Rezene anason kimyon üçlüsü hayatımın vazgeçilmezi oldu zaten 😀
Deletedmom27337 cansuakyz vıııııııyy korkma ben hem hamilelikte hemde bu 6 ayda kavanoz kavanoz nutella bitirdim kızımda sıfır gaz
aylul0 cansuakyz ben günde en az 2-3 defa çikolata yiyorum valla resmen uyuşturucu gibi bağımlılık yapıyor krize giriyorum 😂
Minikbirkalp Walla durdugun kabahat bacım en sevdiğim tatlıdır kendileri evde sık sık yaparim ay bak canım çekti ama meyvem yok ona uygun 😋 benim yerime de ye 🤭
cansuakyz Minikbirkalp al kız kendine Çilek kivi muz yap kendine çayla birlikte oh afiyet şifa olsun 😀
ArdicEge cansuakyz Hergün mutlaka cikolata yerim hic gaz yaptigini görmedim waffle da ne gider simdi yarın yiyeyim canımı cektirdin😅
cansuakyz ArdicEge valla hakkını helal et ya😀 bende yiyeceğim yarın artık genelde yulaf lapasına 2 adet koyuyorum çikolata ama bu fazla olunca biraz merak ettim 😀