Msbebek Grlnl ben en sona sakladım yumurtayı tadimlarda .. 7 aylık olduk haftada 3 gün fln yapıyorum yumurta sarısı ama pek yediği söylenemez 😃
Msbebek Grlnl hiç korkma canım bisekilde geçiyor günler ek gıda değil ama diş den kork bence 😃😃 öldüm öldüm dirildim hala diş gelemedi 😃✋🏻
Gamzealmilaa Grlnl evet süt ana öğün. Bizimki mama içiyo gece boyu mama bide gündüz uykuya geçişlerde veriyorum az miktarda o şekilde denge kurmaya çalışıyorum