Efilimmm Kızlar bebeğim 2 ay 19 günlük son 1 haftadır her beslenmeden sonra gazı çıksada kusuyor ama kusmuk gibi değil baya fazla geri çıkarıyor kokmuyor da nedendir acaba anlıyamadamım? Anne sütü almıyor Sağdece mama ile besleniyor
Teemo07 Efilimmm Reflüdür. Ben çok çektim ki 5 aylık hala ara ara gaz cıkarırken Kusar bazen az bazen cok. Fazla yediyse de cıkarabilir. Biz Bi ara gaviscon kullandık doktor vermişti. 1 hafta kullanıp bıraktım işe yaramıştı. Zaten kilo alımını etkilemiyorsa sorun etmiyorlar. Bende o yüzden bir daha vermedim ilaç
Pinarnehir Efilimmm aynısını 2 bucuk aylikken kizimda yasadik baska belirtilerde vardı ama gaz dedilwr kolik dediler en son hastanede bile yattik . Ama süt alerjisi cıktı yakip edin hatta bemce direk cocuk alerji doktoruna gidin. Eziyet cekmesin minikler. Ozel mamasini aldik bizimki de emimyordu
Fer4hh Efilimmm sadece reflü olmaya bilir eğimli bi şekilde yatırın bu bir ikincisi bir çocuk doktoru görmeli 1 haftadır var öncesi yok bence mide ve bağırsak hareketleri dinlenmeli sonra karar verilmeli
Boncuk-anne Reflüsü olabilir. Benim bebeğimee sürekli kusuyordu mama+meme ile besleniyodu 8 aylık oldu anca azaldı ama hala var bize dr reflü dedi
Efilimmm Boncuk-anne böyle değildi bir anda böyle olunca şaşırdım bende hiç aklıma gelmemişti reflü teşekkür ederim doktora bir sorayım gidince
Teemo07 Efilimmm o zaman sorun etme. Zamanla azalıyor. Ha belki çok kustugu için boğazları tahriş olabilir. O zamanda biberon tutmak istemeyebilir. Doktor öyle demişti. Ki başıma da geldi. Yine gaviscon verdim midesini yatıştırsın diye.
Seda-Cakir Efilimmm içeriğinde neler var okuyun. Dediği gibi süt alerjisi olabilir. Benim oğlanda var çünkü
AylinAlaz Efilimmm anladım geçmiş olsun belkide doyuyordur ondan atıyordur hemen kotu dusunmeyın ama doktora da gosterın 😍
Serapy Efilimmm birde besledikten sonra hemen yatırma yatağının altına bir şey koy hafif eğim olsun reflü yatağı yoksa
Vuslat23 Efilimmm süt fazlada gelıyordur, 2 meme bırden verme benım ondandı bıtı verıp gazını cıkarıp uzanırdı 20 dk snra oburu yoksa bosa gıdıyordu sütüm
Vuslat23 Onuda az ver sık ver hanı bir öğünde içtıgını ıkıye böl bıde öyle dene, küçük hazmedemıyordur kuzum , bır hafta mama vermıstım onuda bu şekılde yapımca kusmadı