0znur Bu sineği bilen var mı? İlk defa gördüm koluma konup,sokup, şişmesi 5 saniyede oldu. Ve kocaman şişti.
NefesMaviDeniz 0znur Ay evet bizim burda da çok bunlar yeni türediler. Bi bahçeye çıkıyorum bebekleri gezdirmeye bacaklarımı ısırıyorlar ve kocaman şişiyor. Bebeklerim sinek kovucusundan sürüyorum artık korunmak için😀
0znur RasayiAA kocaman şişti bide, baktım uçuyor, ama diğerleri gibi değil. Hareket edince kaçmıyor. Koluma kondu hiç abartmıyorum saniyeler içinde kondu gitti. Kocaman şişti soktuğu yer ve ağrıyor.