Hanımlar 3-4 gündür gribim öksürükte başladı bogulacak gibi oluyorum bazen acile gidiyorum bisey yapamayız sana cigerlerin temiz diyip yolluyorlar aile hekimine gittim bi ilac verdi ona beni mahfetti biraktim. Bu ilaci icerken cocugu emzirme sutu sag dok dedi bu süreçte meme vermedim zaten hem mama hem meme şeklinde gidiyoduk. Ama kacgundur bogazim agriyor acil biseu yapmıyor parol serum takip yolluyor bi ilac vermisti balgam söktürücü ilaç biraz ise yaradi ama biraktim onuda bu aksam. Cocugumu ne zman kucagima alsam meme ariyor vicdan azabi cekiyorum sutum azda olsa insan vermek istiyor. Gribi be öksürüğü en hizli nasil gecirebilirim yutkunurken bogazim bile agriyor cok fenayim. Kusburnu marmelati ictim kusburnu kaynattim nane limon ictim. Atom cayi . Önerilerinizi bekliyorum