littlemomylife Merhaba anneler, Kızım 11 aylık ne yürümeye ne de apalamaya hevesli yattığı yerde sadece yuvarlanıyor. Yürütmeye çalıştığımda ise ayaklarını havaya kaldırıyor yada hiç adın atmıyor. Acaba benzer durumu yaşayan annelerin tecrübeleri nedir?
Berra01 littlemomylife biryerlere tutunup yürümesi için çalışmalar yapın fazla zorlamadan bazen kendileri keşfedemiyor destek olmak gerekiyor
Tugbakivanc littlemomylife Her bebeğin yürüme zamanı farklı kendisi yapmıyorsa siz yaptırmayın bu kasları hszir olduğunda yapicaktir
CankizimRavzam littlemomylife Canim benim zorlama hepten soğur 18 aya kadar normal benim kızım 16 aylikken yürüdü 😘🙈