İyi akşamlar herkese 🍀
Bebeğimin biraz sıkıntıları vardı bugün tahlil verdik ve idrar yolu enfeksiyonu çıktı.
Şu an 5 ay 25 günlük bu zamana kadar hiç böyle bir sıkıntımız yoktu. Her şeyi aynı şekilde yapıyorum sadece kısa bir zaman önce Primadan Molfixe geçtik. Bunun etkisi var mıdır merak ediyorum. Primanın dokusu petekliydi sanırım daha emiciydi, Molfix ıslak bırakmasa da temas ediyordu sanırım bilemedim. Böyle bir durum yaşayan oldu mu? Alakalı olabilir mi?