Katun canım benim kızım 3 aylık oldu hâlâ 15 er dk emziriyorum ikisini de ilk zamanlar 20-20 ydi bazen 10 ar dk emdiği de oluyor tabiki ama ne kadar çok tutarsan o kadar sütün artar evet ilk günler çok zor sende dinlenmek istiyorsun ama emin ol bir iki ay sonra meyvesini fazlasıyla yersin bu olayın 🥰