Oğlum 13 aylık , en son 9 kilo 80 cmdi kilosu her zaman geriden geldi 5.ayından sonra bir kilo eksiği var ama cok doktora götürdüm yapısı buymuş tüm değerleri cok iyi vitamini kanı falan , 7.ayından beri mama verıyorum sütüm yetmedıgı için artık 13 aylık anne sütüde alıyor istedigi an emiyor ama doyurucu degıl tabıkı mamayı bıraksam mı artık ? Yoksa devam mı etsem