Destinaaa Bebeğim 1 aylık ne Zamana kadar 2 saatte bir emzirmeyi bırakacağım acaba sarılık tehlikesi ne zaman olunca ortadan kalkıyor
Lulemom Destinaaa bebeğim 20 günlükken doktor artık uyandırma kendisi uyandığında ve acıkıp istediğinde emsin dedi, bazen geceleri 3-4 saati buluyor emmesi. Gündüz de genelde 2-3 saati buluyor. Ben hiç uyandırmıyorum. Şuan 27 günlük.
kaganege Destinaaa ilk 3 ay 2 saatte bir,6 aya kadar da 3 saatte bir emzirdim.Geceleri de hep bu saat aralığında emzirmeye devamttim. 9 aydan sonra gece hiç uyanmamaya başladı ya da su için uyanıyor. Sarılık tehlikesi ilk 20 gün diye biliyorum.
Destinaaa Katun sarılık olmadı hiç olursa nasıl anlaşılır biliyor musunuz gözlerinin içine bakıyorum sarı mı değil mi diye
Destinaaa Lulemom ya ben de öyle düşünüyorum ama korkuyorum bazen sarılık olur diye hiç olmadı yine de endişeleniyorum
Destinaaa kaganege siz baya düzenli dikkat etmişsiniz ben en uyandırmayayım o zaman çünkü çok huyeu bir bebek değil
Feyzosunannesi Destinaaa Benim doktorum ilk bir ay bu şekilde yap sonra zaten acıkınca uyanır demişti 1 ay kadar iki saatte bir emzirdim sonra kendi uyandikca emzirmistim
Kirpigiller Destinaaa sarılık bitti bizim ama yine de saat başı emiyo ufak bebekler böyle sürekli memede kalmak istiyorsu