bikerem egelsenkonuss gerek duymadim acikcasi,tencerenun icine koyulan metaller var,cok guzel is görüyor
Ogulcan egelsenkonuss canım belirli dönem kullanıyorsun zaten ben tantitobiden buharlı pişirici aparat aldım onu kullanıyorum daha uygun metalleri de var boşuna girişiriye verdiğin paraya değmez
hypatia egelsenkonuss ben o parayı ona vereceğime fakir’in çok programlı pişiricisini aldım. Hem de ben aldığımda aventten daha ucuzdu. İçerisinde yok yok. Yoğurdu bile onda yapıyorum. Hala onda yemek yaparım. Buharda pişirme fonksiyonu çok başarılı. Avent 1 yaşından sonra çöp ama buharlı pişirici ömür boyu ailene kullanabileceğin bir şey. Zaten uzmanlar blender önermiyor yani aventin blender kısmı yerine çatalla ezmek gerekecek ki pütürlü gıda sorunu yaşamayın. http://fakir.com.tr/i/466/guvech
egelsenkonuss zeynepbalci evet memnuniyet fazla ama başka marka kullanan varsa yorumlarını merak ediyorum
Yonca_94 bikerem bunu her denedigmde tencerenin dibi yaniyor neden :( orta seviyede su koyiorum cok fazla koymiorum videolardaki gibi
bikerem egelsenkonuss dilerim baska marka kullanan ya da aventinkini kullanan birileri gorur de yorumlar
Yafes egelsenkonuss Ben kullanıyorum çok memnunum, pratik, hatta bazen kendimize bile avent buharlı pisiricide yapıyorum sebzeleri. Bütçeniz yeterliyse kesinlikle oneririm
Elaogemnes egelsenkonuss aventi ben aldım ek gıdaya başladığım dönemde elim ayağım oldu😇 hemen ar içine haşlansın döndür blendır yap evet herşeye blender olmuyor ama çorba meyve vs illaki gerekiyordu o süreçte kullandım