Zhr Normal doğumsa evet, tuttu bende bu.
Ancak doğum sonrası icin aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Toparlanma süreci ikinciye nazaran daha ağrılı oluyor.
Bu da genelgeçer bir durummuș. Rahim toparlama sancıları daha şiddetli oluyormuş. Ancak can sıkmaya gerek yok, 3-4 güne geçiyoor, gidiyor.