Merhaba anneler kızım 12 haftalık oldu 3.ayımıza girmek üzereyiz ama çok garip durumlar yaşıyoruz sebepsiz yere ağlıyor hemde dayak yemiş gibi, emme hiç yok günde 2 kere zor tutturuyorum oda 5 dk çok üzülüyorum 😔 her gün 8 de uyuyan meleğim ısrar kıyamet uyumaya da direniyor 😔 arak haftası bu mu ola ki? Sizde işe yaran şeyler var mı yoksa ben devreleri yakacağım.. Geçiyor mu nolur geçecek diyin 😲