Artık sinirlerim o kadar bozuldu ki sevgili anneler. Yoruldum artık. 9 aylık ve kahvaltı (cicibebe, yumurta sarısı, peynir) ve elma suyu ile yine cicibebe dışında ağzına bir şey sokamıyorum. Sürekli devam sütü içmek istiyor. Az önce patates püresi yaptım belki yer diye içine azıcık tuz ve tereyağı koydum. Kendini kusturuyor. Gözleri kızarıyor sanki boğuluyor.öyle olunca boğulmayacağınu bilmeme rağmen elim ayağım birbirine dolanıyo. Nasıl aşıcam ben bunu? Doktora sordum. Çocuklar bu durumu kullanıyor. Pes etmeyeceksin dedi ama gerçekten yoruldum ya. Her gün deniyorum ama yok. Her şeyi yaptım. Atıyorum eline havuç veriyorum bir kere ağzına koyuyor sonra yere. Havuç sevmez, avakado sevmez, patates sevmez, çeşit çeşit çorbalar yaptım yemiyor.
Ne yapıcam ben ya 😭😭😭