Arkadaşlar hayırlı akşamlar bebeğim 8 aylık son 1 haftadır öksürüyor aile merkezine gittik doktor öksürüğü çoğalırsa hastaneye götür dedi ilaç vermedi ama bebeğim bu öksürükten rahatsız burun akıntısıda var hastaneye çokta gitmek istemiyorum kalabalık ortam olduğu için evde doğal olarak neler yapabilirim yardımcı olurmusunuz