Kızlar merhaba bebeğim 3 ay 8 günlük emerken ağlarken o kadar çok hava yutuyor ki anlatamam. Biliyorum göğsümü kavraması gerek güya kavrıyor gaz sancısı giriyor ağlamaya başlıyor o ara cuk cuk hava yutuyor. İnanın emerken yuttuğu havayı midesine inişini duyuyorum. Emzirmeye ara verip çıkartıyoruz ama yinede yutuyor. Yatarak emziriyorum dik emziriyorum ters emziriyorum yok yok beceremiyoruz amuda kalkıp emzirmeyi düşünüyorum artık. Zaten gazlı bir bebek sütüm tazyikli havada yutunca gazın zirvesini yaşıyoruz. 3 ayda geçecekti ama 3.aydada keramet yokmuş 6. Ayı bekliyorum. Lütfen bana bi el atın bu bebeyin hava yütüşünü nasıl engellesem. Adımı yaz annesinden gaz annesi yapmayı düşünüyorum artık.💆🏻♀️