Defnemiraymoms tabiki de korkması çok normal her işini sürünerek emekleyerek yapıyolar şimdi hop ayakta e kolay değil annesi ona da zaman tanı:) kızım hep 1 kilo önden gidiyodu biz hep geç yürür geç cesaretlenir diyoduk tam 1 yaşında yürümeye başladı yani kiloyla vs hiç alakası olmayan bi durum sadece anne baba cesaretlendirsin okadar. A bir de yürüme arkadaşının faydasını çok gördüm onu sürerken ellerini bırakmaya alışmıştı