ipekbocegimmm Aynı bezi aynı ıslak mendili kullanıyoruz ama bebeğim bu takviyeyi kullanmaya başladığımdan beri pişik olmaya başladı. Olabilir mi bu yüzden kullanıp başına gelen oldu mu kessem mi acaba?
Oykusmummy ipekbocegimmm ya bizde pişik yapmadı ama aşırı gaz yaptı sanki yani gazını ona bağlıyorum ama 2 aylık olduğu için gazlı dönemine denk gelmiş de olabilir. Kullanıp gaz sorunu yaşayan var mı ????
Aalya ipekbocegimmm pişik yapabilecek yiyecekler limon domates mesela. Ya da alerjisi varsa bir şeye .benm de bebegm 10.5 aylıkken pişik oldu mantara döndü ve 3 aydır sureklı mantar a dönüyor piişiği. Islak mendil de bez de aylardır aynıydı sleepy kullanıyorum . Islak mendili bıraktım pamukla devam edicem ıslak mendil mi bakalm sizde deneyin
ipekbocegimmm Oykusmummy trendyol yorumlarda okumuştum gaz yaptı diye yazanları. Ama pişik için bi yorum göremedim ben de anlamadım