Merhaba arkadaşlar kızım 10 aylık katı gıda püre halinde yiyor ama parça parça ağzına koyduğumda böğürüyo bende korkuyorum boğazında kaldımı diye siz nasılyapıyorsunuz yada yaşıyan varmı henüz elinide hiç bişi vermedim erkenmi daha geçmi kaldım acaba