Ftm_08_61 saç kesme olayını ben de yaptım zaten ilk aylarda çok dışarı çıkılmıyor ben 5. Aydayım daha makul bi uzunluğa geldi, hem başlarda duş işi de zor oluyor o konuda kolaylık oldu, bu tür şeylerde iyi tarafından bakmaya çalışın, ben de aynısını mayo vs gibi şeylerde yaşadım, fazla kıyafet almadım çünkü sokağa çıkma yasağı vardı benim lohusalığımda yoksa ben de aynısını yapardım