Merhabalar,
2 ay 18 günlük bir bebeğim var. Doğduğundan beri nedensiz bir şekilde huysuz, uyanıkken 5 dk ancak oyalanıyor sonra ağlıyor sürekli ayakta kucakta gezmek istiyor. Sezeryan etkisimidir bilmem bende taşıyamıyorum sırtım inanılmaz ağrıyor. Ayrıca bebeğim maalesef sallanarak uyumaya alıştı. Bütün gün dizimde sallıyorum, yerimden kıpırdayamıyorum. Sizlerden memnun kaldığınız ana kucağı önerisi istiyorum. Ben birçok model baktım ama nerdeyse hepsi 9 kg'a taşıyor yani sanırım en fazla 2 ay kadar kullanabileceğiz. Daha uzun süreli kullanabileceğim bildiginiz ana kucağı markasi/modeli var mi ? ( bütçem en fazla 400 tl )