ANNEBALIIII Kızlar bebeğim 8 aylık. Bazen dalıp gidiyor bi beş altı dk. Ben korkuyorum böyle olunca. Sizin bebişlerde böyle mi? 🌼🌸🌺
Babyege ANNEBALIIII dikkat et canım uykusu gelince benim oğlum durgunlasır dalar sızınde oyle olabılır
Ahsenimveben ANNEBALIIII olabilir ya seslendiginde bakıyormuş sıkıntı yapma bence aynn belki de uykusu gelince dalmasi oluyordur