Bademmmmmm Arkadaşlar bebeğim tam 5 aylık kanguru aldım hangi ayda başlamam lazım kullanmaya henüz erken diyorlar kalça çıkığı na neden olur diyorlar
Lokmam Bademmmmmm ben yenıdogan aparatıyla dogdugundan berı kullanmaya basladm bır sorunda olmadı sukur suan 4 aylık aparatsız oturtmaya basladm yanınkullanabılırsınız sadece bence 2 saatı asmayın bıraz cıkartın dınlendırın yatırın kucakta tutun yıne oturtun