Noblemom Kızlar merhaba benim oğlum mama içiyor gece bir kez 10 aylık doktor kesebilirsiniz dedi gece ama nasıl yapmalıyım yapanınız var mı önerisi olan
Balkupum2505 Noblemom gece acıktığı için uyaniyosa rüya beslenmesi yapın yani 90 cc iciyosa bunu 30 cc ye dusurun azalta azalta yani bize doktorumuz öyle tiyo vermisti be biraktik gece beslenmeyi