Nlyckmk Merhaba herkese oglum 20 aylık hidrosel teşhisi konuldu ve ameliyat günü verildi. Aşırı tedirginim malesef tek çözüm yolu buymuş. Bu ameliyat hakkında bilgisi olan bu durumu yaşamış olan kişiler bilgi verirseniz çok sevinirm.
anayimbennana Nlyckmk merhaba acaba nasılsınız şuan oğlunuz nasıl benimde 12 aylık oğlum hidrosel tanısı kondu süreç nasıl işledi inşallah görürsünüz
Nlyckmk Canimoglum1204_- su fıtığı olarakta biliniyormuş testisin içinin gereginden fazla su toplaması kısacası
Nlyckmk Gozde_alparslan hayır hidrosel testislerin su toplaması su fıtıgıymış bende oglumun sol testisinin şişmesiyle öğrendim malesef..
Gozde_alparslan Nlyckmk ya çok gecmis olsun benim arkadaşımın bebeği elli günlükken olmuştu bu ameliyatı çok şükür gayet iyi geçti bir gün yatış yaptılar sonra çıkardılar
Nlyckmk anayimbennana merhaba 1.5 yaşında ameliyatını yaptırdık şuan 2.5 yaşına gelmek üzere bir sıkıntısı yok.
anayimbennana Nlyckmk çok teşekkür ederim peki zor geçti mi ameliyat süreci öncesi sonrası nasıldı zor oldu mu sonraki süreç acaba
Nlyckmk anayimbennana öyle sanıldıgı kadar zor degil tabi başında kötü geliyo insana ama hiçbir sıkıntı yaşamadık çok şükür. Ameliyattan sonra da öyle gayet iyidi merak etmeyin Allah yardımcınız olsun evlat netice de hislerinizi anlıyorum Allah beterinden korusun
anayimbennana Neraops genel anestezi nasıl etkiliyor bebeği onu merak ediyorum en çok geçmiş olsun sizlere de