gocebebirbayan Anneler bebeğim biraz üşütmüş hava değişiminden olsa gerek. 37.8 ateşi var. Calpol vardı evde verdim 1,5 saat önce ama düşmedi. Dün banyo yaptırmıştım. Bugün de yaptırmalı mıyım ? Nasıl düşürebilirim ? Bebeğim 7.5 aylık
melike5461 gocebebirbayan ayaklarının altına limon sür çorap giydir bir süre sonra çıkar birde alnına eklem yerlerine ıslak bez koy canım. Sirkeli su falan yapma sakın daha çok çıkarıyo ateşi. Çok yüksek değil korkma şimdilik duşa sokma 39 olursa duşa sokarsın birdahaki ilaç saatinde dolven verebilirsin daha iyi gelir yine düşmezse doktora. Geçmiş olsun 🙏🏻
Balkupum2505 gocebebirbayan ılık bi duş aldır cnm iyi gelir. Bu arada arkadaş limon demis ama sakın sürmeyin. Limon ateşi gizliyormuş bende denemistim bunu doktorumuza söyledigimde resmen bağirdi bana coxugu öldürcekmisin diye. Yani limonun ateşi gizledigini ögrendim. Cok gecmis olsun eklem yerlerine ve kasıklarina ılık bez koyun olmadi ılık bir duş iyi gelir
gocebebirbayan Balkupum2505 çok teşekkür ederim 🙏🏻🌹 Ilık bez koyayım önce düşmezse ılık su ile banyo 😊
gocebebirbayan Balkupum2505 amin inşallah. Bebeğin hasta olunca çok korkuyorum ya 😔 elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum ama hava değişiminden olsa gerek hemen kaptı