3 buçuk aylık bebeğim var emziriyorum . Lohusa kanaması 52 gün sürdü 15 temmuzda bitti . 12 Ağustos da normal adet oldum ve bu ay adet olmadım geçti günü , ama 1 hafta önce iki gün arayla 1 damla seklinde 3 kere kan geldi bu ay normalde 12 sinde adet olmam lazımken olmadım günü geçti hamilelik olabilir miii korkuyorum biraz hazır değilim buna böyle emzirirken gecikmesi normal mi yoksa anormal mi ? Korunuyoruz bu arada bebek düşünmüyoruz uzun bir süre.