Gktrkgkc2021 benim erkek kardeşimde oldu. 2007 yılında seçimlerden bir gün önce doğmuştu. Doktor ihmalinden neredeyse kaybediyorduk kardeşimi. Seçimler için memleketine gitmiş doktor. Doktorun kendisi yoktu yani ortada ve ertesi gün bebeği görebiliyor annem sadece, emzirmeye çalışırken kardeşim morarıyor. Müdahale edilmediği için böyle olmuş. Kanında enfeksiyon varmış. Tıp fakültesine acilen götürdüler, 1 hafta kadar antibiyotik tedavisi aldı taburcu oldu. Çok şükür şuan 14 yaşında sapasağlam kardeşim ❤️ Rabbim sizin yavrunuza da şifa versin, Allahın izniyle bir şeyi olmayacak kuzunuzun