Eyyupmuhammedyusuf Kızlar benim bebeğim bı aylıkken topuk kanı temiz çıkmadı malesef 😔tekrardan tutuldu ve test sonucu biotinizda (enzim)eksikliği olduğu söylendi… Şuan ilaç kullanıyorum bebeğim bebeğim… Bu şekilde bebeği ilaç kullanan var mı yada tanıdığı olan var mi