Merhaba. Bebeğimi zor bela emziriyorum sütüm başından beri yeterli olmadı 3 aylık olacağız hala yetmiyor. Danışmanlık aldım yine artmadı bebeğim düzgün emmediği için mastit oldum defalarca bu sefer bir göğsümde sütüm tıkanıklıktan iyice azaldı. Ama ben emzirmekten hiç vazgeçmedim. Mama da vermek zorundayım mecburen. Bebeğim çok zor bir bebek gündüz uykusu hiç yok kucakta ya da memede öyle oyalanarak emdiği için memede uyuyor. Ve son bir haftadır sürekli memede uyuyor bırakınca ağlıyor o kadar zorlanıyorum ki göğüs yaralarım yeni iyileşti derken yine acımaya başladılar. Bu durumumu gören çevrem tabii emzik vermem konusunda diretti daha önce meme reddi de yaşadığım İçin korkuyordum emziğe daha önce denemiştim almamıştı ama geçen gün denedik bayağı alsın diye aldı sonunda o gün misafirliğe gidecektik mecbur meme istedikçe emziği verdim. Ve gecesi beni emmek istemedi direkt meme reddi yaptı emzik.
şimdi size sorum o kadar kararsızım ki. Garantisi olmasa da emzikle uykuları düzene girer diye düşünüp emzik vermeli miyim yoksa anne sütü daha mı önemli deyip katlanmalı emzik vermemeli miyim? Memede uyuyor olabilir ama bana hep uykusuz kalıyor ve buna ben sebep oluyormuşum gibi bir düşünce içindeyim. Çok bunaldım. Siz olsanız ne yapardınız ?