gzdcgn o kadar iyi anlıyorum ki bizde bugün 29 günlük olduk. Bizde de günün belli bir saati çok ağlamalı geçiyor bi kaç gündür hafifledi. Hafif huysuzlanmaya başladığında ya emziriyorum ya da kucağıma alıp dik pozisyonsa gazını çıkarmasına yardımcı oluyorum aşırı ağlama krizine girmesini engelliyorum. Bir de yatağına, yattığı yere sıcak su torbası koyup ısıtıyorum sonrasında bebeğimin ihtiyaçlarını giderip oraya yatırıyorum daha hızlı uykuya dalmasını ve uzun uyumasını sağlıyor. Emzikte büyük kolaylık kolik bebekler için. Gaz sancısı için dr un vereceği gaz damlaları da tabi ağrısını hafifletiyor düzenli onları da kullanıyoruz.