Merhaba kızlar. 2 aylık bi bebeğim var. Sütüm var , akıyor sık sık. Ama bebeğimi emzirirken birkaç yutkunuyor tazyikli süt bitince de direkt uyuyor emzik emer gibi emiyor arada yutkunuyor sadece. Ağzından çıkarınca ağlıyor. Bu şekilde yarım saatte ancak doyuyor. E benim kolum sırtım tutuluyor artık o şekil durmaktan. Ve tam boşaltmadığı için mastit oluyorum sık sık. Hemde göğüs ucu yaraları var halen o yüzden canım çok aşırı yanıyor 🥺
arkadaşımın oğlu 3 hafta büyük bizden, en fazla 5 dk emiyor hızlı hızlı sonra bırakıyor. Kilosu da çok iyi bize göre. 1 ayda 700 gr sadece almış kızım 🥺 ne yapmalıyım nasıl bi yol izlemeliyim düzgün emmesi için ?