Musam ve gece için olan kaşık mamayı gece 2 kere veriyorum, öbürünü de günde ya 1 ya da 2 veriyorum çünkü normal mamayla doymuyor doktorumuz 4 saat bekle dedi ama kendi maması imkanı yok 4 saat tutmuyor, biraz da iri bi bebek sonu obeziteye gitmesin diye kaşık mama veriyorum o 4 saat bazen 4.5 saat idare ediyor