Anneler merhaba.. oglum 1 aylık doğumunun 2.haftasından itibaren kusmaya başladı sabahları daha yoğun oluo. Doktor reflu desi çünkü diğer bütün tahliller kilo alımı gelişimi vs.normal cikti. Ilk önce reflu maması verdi anne sütüne karıştırıp verdim ama yok sonra gaviscon toz halini verdi 3 gündür kullanıyoruz gene aynı bazen fazla emdiği sütü kusuo bildiğin süt gelio ağzından bazende boyle peynir gibi kesik kesik o şekilde oluo. Kıyafetlerimiz hep kusmuk😏 anne sutu alio sadece bunaradada. Yaşayan var mı bu durumu dr.lariniz ne dedi acaba?