Sevdamavi Kızlar emzirerek 7 ayda 22 kilo verdim .diyet yapmıyorum özel çabam da yok tatlıya kadar yiyorum.kilo vermem halsizlik yapıyor enerjim azalıyor.bebişim de cok hareketli enerji kalmıyor.siz emzirerek kilo alandan mısınız verenlerden mi?
Esra4423 Ben kilo alamiyodum hamilelikte kilo almistim bebegimde reflu var bes buçuk aylik cok kusuyo haliyle sık sık açıkıyo ondan cok zayıfladim kilo alamiyorum o yuzden mamayada başladım