mry_klc aslında bebeğime yetiyordu sütüm doktorun dediğine göre kilo alımı iyiydi. Çevremde sütüm göğüsümden akardı kıyafetim ıslanırdı tarzında cümleler duydum hep. Benim neden akmıyor sütüm mü az diye düşündüm deniyim dedim denedikten sonra kıyafetim ıslanmaya başladı benimde mutlu oldum 😂 bende işe yaradı açıkcası