Asyossmoms Kbra_1992 aslında şehir değiştirdik hava kuru burda susuyor da mı kalkıyor , aç mı uyanıyor kestiremiyorum . Ama sürekli uyanıp emmek istiyor
Kbra_1992 Asyossmoms ben mama verdip uyutunca 3 saat gidiyo sonra uyanıyo biraz emiyo ama yetmiyo 1 saat sonra uyanıyo mama veriyorum bi 2 3saat daha uyuyo ama sabah 6buçuk 7buçuk arası uyanıyor tabi uyku saatine göre değişiyor
Kbra_1992 Asyossmoms tmm onu kullanın bn mama olarak hep aptamil kullandım sorun yaşamadım ama bebelac gold içinde iyi diyorlar hatta 4üncü ayda hep reddetti atak yüzünden değiştirsemmi dedim ama değiştirmedim 4üncü ay en zor ayımdı
Asyossmoms Kbra_1992 zaten yine sık uyanırsa mamaya rağmen açlıktan olmadığını anlaşılır . Eğer uyanmazsa mamaya devam edip aptamile geçeriz☺️ Teşekkür ederim 😘
haziranin25i Asyossmoms olur tabi neden olmasın biberonu sadece gece beslemek için kullanacaksınız. İnşallah bir sıkıntı Yaşamazsınız 🤲🏼
umay2111 Asyossmoms kızım 3aylik doğduğundan beri mama meme şeklinde ilerliyoruz hiç meme reddi yasamadik bizimki aksine mama içmek istemiyor sürekli emmek istiyor ama sütüm az maalesef yetmiyor
Asyossmoms umay2111 bi arkadaşımın tavsiyesiyle süt artırıcı alcam siz de araştırın isterseniz galactago damla
Kbra_1992 Asyossmoms bna doktor galactogo verdi ama pek işe yaraamadı açıkçası onu kullanıp 3litre su içmek dinleme ve uykı demişti bna ama çocukla ne mümkün bide ben bu süt işinin genetik olduğunuda düşünüyorum anneminde azmış sütü
Asyossmoms Kbra_1992 benim annemin varmış sütü , ablamın da oldu 🤷🏻♀️ Bestlak da olabilir deneyeceğim
Kbra_1992 Asyossmoms deneyin bakalım e bebekteki promaltlarıdançok öneriyolar okumuştum ilk zmnlar benimde vardı süt ama azaldı ya 😔
Asyossmoms Kbra_1992 merkeze gidince onlardan da alırım bakalım . Bu arada gece mama içti ama yine de uyandı 1-2 saat sonra💆🏻♀️🤦🏻♀️
Kbra_1992 Asyossmoms demiştim bizimkide öyle dönmeye fln çalışıyor kendini uyandırıyo aç değil aslında bn 90cc mama veriyorum bitiriyor ama 2saat en fazla 3 saat sonra geri uyanıyor. Sizinkide dönmek istiyomu ayları yakın die soruyorum
Asyossmoms Atesalp rüya öğünü şekline biberon verdim gece içti. Ama yine uyandı aç mı değil mi anlayamadık
Asyossmoms Kbra_1992 dönmek istemek ne demek dönüyor uyanıyor ağlıyor geri çeviriyoruz istemiyor daha çok ağlıyor . Uykuya dalıyor aynı olay tekrarlanıyor defalarca😓
Kbra_1992 Asyossmoms ewt bizimde öle 😔 6ıncı ayda düzeliyorlarmış ben bi ara yastık koymuştum yanlarına çünkü hiç uyuyamıodum o dönmek istedikçe uyanıyodu bu aralar daha iyi
Kbra_1992 Asyossmoms yok bn hamileyken hamile yastığı almıştım küçük onlar bi sırtına bide ayaklarının yanına koyuyorum valla başka çözüm bulamadım