Merhaballar hanimlar oglum 7 ay 12 gunluk 5.ayin basindan beri birden ortaya gaz problemimiz cikti. 6.ayin sonunda ogrendik ki coklu gida alerjisi varmis. Tabi tek belirti gaz degildi birden fazla belirti vardi. Ben bir aydan fazladir sıkı diyetteyim kakadaki kan ve mukus tamamen ortadan kalkti. Egzama neredeyse bitti. Ama gel görki su gaz bitmek bilmedi neredeyse her gece saat basi ciglik cigliga uyaniyor kivraniyor oglum. Gunduz uykularida gazdan dolayi bir turlu duzene giremedi. Iki cesit probiyotik kullandim maflor kullandim bir fayda etmedi. Ne yapacagimi sasirdim 🙇♀️🙇♀️ bide bu son iki gundur kabiz oldu bir anda resmen ikiniyor agliyor keci boku gibi yapiyor. Ne yapmam gerek bir akil verin bana