13 günlük bebeğim birtane de bir yaşında kizm var ama bebeğimi çok emziremiyorum kizmdan tek basimayim ikisi de aynı anda ağlamaya başlıyor büyük kızım disinden ve kabizligindan çok huysuz çok ağlıyor huysuzluk yapıyor napmam gerek kafayı yemek üzereyim