Sedef3443 ben geçtiğimiz cumartesi oldum. Emziriyorum bebeğim 3 aylık olacak. Çok şiddetli baş ağrısı bacak ağrısı halsizlik ve ateşlenme oldu. 1 gün sürdü sadece şükürler olsun. Emzirmeye hemen devam ettim. Doktorumuz da aşıyı yapan hemşiremiz de hemen emzirebşlisin dedi.