Ecemceylan Bebeğim 3 aylık sürekli parmağını emiyo karnı tok biliyorum yine de emiyo nasıl vazgeçirebilirim
Ee011 Ecemceylan doktor kesinlikle müdahale etmeyin oral dönem diyo aç doymuyor diye mamaya da koşmayın diyo benimki de emiyor bir süre sonra bırakıyorlar annesi
Birdunyagezegen Ecemceylan 3 aylıkken parmak emmeye başladı şuan 14 aylık hala emiyor 🤷 doktora falan götürdük normal çocukluk döneminde olabilir dedi. Sizinkide akışkanlık olmuş olabilir
Dilek4425 Ecemceylan ediyorum tabiki elini azından cekiyorum emziğini verıyom emziği atıyo hemen inşallah bırakırız yakında cevremdekiler diş çıkarıcak ondan emiyo diyorlar 🤔
Hilall65 Bizde 3 aylıkken emiyodu parmagını şuan 5 aylıgız arada emiyor zamanla emmiyor artık müdahale etmeyin
Ecemceylan Dilek4425 3 aylık benim bebeğim diş çıkarmak için erken değil mi bende emziğini veriyorum elini çekip emziği atıyo hemen elini geri ağzına götürüyor
Yeni_anne09 Ecemceylan ellerini Ecemceylan ellerini sık sık yıkamaya özen gösterin, bence korkulacak bir durum değil keşif sürecinde dünyayı bu şekilde tanımaya çalışıyor emsin tatlı tatlı benimki de aynı şuanda🙂
Cigdemce Ecemceylan açlıktan emmiyor kuzum. Benimki de yumruk yapıyor yumruğunu emmeye çalışıyor. Bazen baş parmağını bulup emiyor. Geçiçi bi dönemmis